domů  |  o autorovi  |  tipy a triky  |  recenze  |  akce  |  odkazy  |  vzkazy  |  kontakt  
fotogalerie fotogalerie fotogalerie
       
   
měřítko 1/48 hodnocení
výrobce Classic Airframes (ex Special Hobby, short run) 5/10
katalogové číslo  
počet dílů 79 plast, 10 čirých, 4 PUR, lepty složitost
cena 800 Kč █ █ █ █

Brewster B.239 Buffalo

Doplňky

motor Aires Pratt & Whitney R.1830

Provedené úpravy

  • odřezaný motorový kryt a úprava osazení k trupu se štěrbinou mezi ním a trupem
  • kompletní přerytí
  • zatmelení jednoho světlometu
  • úprava motorového prostoru a podvozkové šachty
  • úprava motoru Aires
  • zúžení trupu v místě zadní části kabiny
  • kompletní přepracování čirých dílů pro možnost ponechání kabiny v uzavřené podobě
  • zcela nová kolejnice posunu kabiny (stavebnice jí měla zalitou)
  • oddělená směrovka
  • prořezaná a obrytá křidélka

Použité barvy

Tamiya NATO Black XF-69, GSI Mr. Hobby H077, olivová mix Mr. Hobby H320+H052 v poměru 5:1, žlutá H416 RLM 04, Alclad II ALC 117 Dull Aluminium, bílá Mr. Color Base White, oranžová syntetická Tamiya X-6 Orange, lak Sidolux, Sidolux + matná base Tamiya X-22 Flat Base

Jak se model stavěl?

(Classic Airframes a Special Hobby mají stejné výlisky, liší se verzemi):

recenze Brewster Buffalo F2A-3, 1/48 Special Hobby
fotogalerie Brewster Buffalo F2A-3, 1/48 Special Hobby
diskuse k článku na profilu Modelplacu na Facebooku

 

oddělený motorový kryt a motorové lože hrubá stavba modelu s oddělenou směrovkou vytmelený spoj uvnitř trupu viditelný podvozkovou šachtou upravený prostor podvozkové šachty
světlomet byl pouze jeden, takže ten druhý v opačné polovině křídla je zatmelený základ kokpitu doplněný o lepty ze stavebnice a zúžená podlážka pod prosklením za pilotem čiré díly bez úpravy - není možné postavit model s uzavřenou kabinou oddělená a upravená směrovka
prosklení zadní části pasovalo díky zúžené podlážce - sklo přechází plynule do trupu odsunovatelný díl překrytu je zvýšený o 0,25 mm štítek bylo také potřeba vypodložit a dotmelit výrazně přepracované čiré díly
 
odsunovatelný díl překrytu zvýšený o plastikové destičky pohled dovnitř do podvozkové šachty s instalovanou částí motoru Aires motorová přepážka se zadní částí motoru Aires porovnání motoru ze stavebnice a motoru Aires - pro model je motor Aires příliš veliký, bylo nutné zkrátit válce motoru
nabarvený oddělený motorový kryt model opatřený nástřikem Tamiya Surface Primeru White ze spreje základní kamufláž z akrylových barev Tamiya a GSI Aqueous Hobby H vše je maskováno a stříkáno
hliníkový spodek je kovová barva Alclad (žlutá a bílá je před opravami) model v lesklém laku Sidolux a s nanesenými obtisky Microscale ze stavebnce pohled na model ve finálním laku a na upravenou kabinu a zde je upravená kabina v zavřené podobě
      porovnání neupraveného (F2A-3) a upraveného (B.239) motorového krytu ze stavebnice

 

 

         
         
 

© Copyright 2002 - Jakub VILINGR (autor webu) - Ochrana se vztahuje na veškerý textový i obrazový obsah, včetně autorských postupů, návodů, apod. Jakékoliv kopírování obsahu webu je povoleno výhradně se souhlasem autora webu, kopírování ke komerčním účelům, reklamě nebo jinému typu propagace třetí strany je výslovně zakázáno.
© Copyright 2011 - Pavel ŠTĚPINA (Webdesign)